خانومانه
چگونه لکه های قهوه را از روی کفش پاک کنیم؟!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 12:52

قهوه، یک نوشیدنی خوش طعم و انرژی زا می باشد، اما همین نوشیدنی پرطرفدار می تواند دردسر ساز نیز باشد. تصور کنید در حال نوشیدن یک فنجان قهوه هستید و ناگهان مقداری از آن روی کفش شما بریزد! آیا شما با این صحنه مواجه شده اید؟! می دانید چگونه می توانید از شر لکه های قهوه خلاص شوید؟! کفش گران است و طبیعی است که شما نمی خواهید آن ها را به دلیل وجود این لکه های قهوه سرسخت دور بیندازید. اما نگران نباشید؛ امروز روز خوش شانسی شماست. می توانیم با برخی از مواد شگفت انگیزی که در آشپزخانه هر یک از ما وجود دارد کفش هایمان را تمیز و درخشان کنیم و این لکه های قهوه را از روی لباس و کفش خود از بین بیریم. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید، در این مطلب سایت خانومانه در مورد چگونگی از بین بردن لکه های قهوه از روی کفش های چرمی، جیر و سفید صحبت خواهیم کرد.

 

چگونه لکه های قهوه را از روی کفش پاک کنیم



:: موضوعات مرتبط: خانه و خانه داری، ،
:: برچسب‌ها: از بین بردن لکه قهوه, از بین بردن لکه کفش, پاک کردن کفش, ترفند خانه داری, لکه قهوه,
طراحی داخلی منزل به سبک وینتیج
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 13:5

خانومانه: سبک وینتیج تمامی وسایلی را که با گذر زمان ارزش آن ها بیشتر می شود گرد هم می آورد. در دکوراسیون و طراحی داخلی وینتیج هیچ محدودیتی وجود ندارد جز این که تمامی وسایل مورد استفاده ما را به یاد گذشته ببرد. رنگ های ملایم همیشه در این طراحی به کار می آیند. این سبک از طراحی، تحولی در دنیای مد و دکوراسیون به وجود آورده است. اما منظور از این سبک آن نیست که به مغازه های عتیقه فروشی بروید و وسایلتان را از آن جا بخرید. ابزار و وسایلی در خانه وجود دارد که به خوبی با این سبک متناسب هستند.

 

طراحی داخلی منزل به سبک وینتیج



:: موضوعات مرتبط: خانه و خانه داری، ،
:: برچسب‌ها: دکوراسیون, دکوراسیون داخلی, دکوراسیون منزل, سبک وینتیج, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون,
بهترین داروهای خانگی برای ضخیم شدن موها
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 15:26

موهای نازک معمولاً در مردان بیشتر به چشم می خورد، البته در زنان و کودکان نیز می توان شاهد آن بود. نازک شدن موها در واقع نازک بودن هر یک از تارهای مو است که این امر موجب ریزش مو و کاهش حجم موها می شود. اگرچه ریزش ۱۰۰ تار مو در روز امری طبیعی است، اما کسانی که با این مشکل مواجهند می دانند که ریزش شدید مو می تواند باعث نمایان شدن بعضی از قسمت های سر شود. علاوه بر آن، اگرچه بعضی موارد ریزش مو موقتی است اما اگر از موقتی بودن خارج شود مشکلاتی را برای فرد به همراه دارد و گاهی ممکن است به از دست دادن اعتماد به نفس او منجر شود. اما در حال حاضر داروهای درمانی و محصولاتی وجود دارند که به کمک خواص آن ها می توان مو را در برابر نازک شدن تقویت نمود. در میان این محصولات می توان داروهای طبیعی را نیز یافت که به راحتی مو را ضخیم می کنند و ریزش آن را کاهش می دهند. اگرچه رژیم غذایی نقش زیادی در جلوگیری از نازک بودن موها دارد اما می توانیم با درمان های موضعی نیز مواد مغذی را به مو برسانیم. در این مطلب سایت خانومانه به ۵ داروی طبیعی و خانگی برای ضخیم شدن موهای نازک اشاره خواهیم کرد.

 

5 داروی خانگی برای ضخیم شدن موهای نازک



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: تقویت مو, جلوگیری از ریزش مو, درمان ریزش مو, رشد مو, ریزش مو, سلامت مو, ضخیم شدن مو, موهای نازک,
دتاکس سوپ عدس و خواص بی نظیر آن!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 13:6

خانومانه: دتاکس سوپ عدس یک غذای ساده، دلچسب و در عین حال سالم و مغذی است که برای سلامت دستگاه گوارش و کبد بسیار مفید است. این سوپ وگان برای روزهای سرد زمستان بسیار گزینه مناسبی است. اما چرا به این سوپ طلایی، لقب سم زدا را می دهند؟! به دلیل وجود مواد مغذی و سالمی که در ترکیب آن به کار می رود. بیایید با هم نگاهی به مواد اصلی این سوپ بیندازیم:

 

دتاکس سوپ عدس



:: موضوعات مرتبط: آشپزخانه، سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: دتاکس, دتاکس سوپ عدس, سم زدا, سوپ, سوپ عدس, وگان,
تمیز کردن حوله ها فقط و فقط با جوش شیرین!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 14:46

جوش شیرین محصولی همه کاره می باشد که در خانه کاربردهای فراوانی دارد. یکی از این کاربردها تمیز کردن و ضدعفونی کردن حوله ها می باشد. اما چگونه از جوش شیرین برای این کار استفاده می شود؟! با گذشت زمان و استفاده از حوله ها، آن ها زرد رنگ می شوند که با شست و شوی مداوم هم این رنگ ها را نمی توان از بین برد و علاوه بر این آن ها قدرت جذب آب را نیز به تدریج از دست می دهند. اگرچه امروزه محصولات فراوانی برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن موارد مختلف وسایل خانگی وجود دارد ولی اکثر افراد مواد طبیعی را جایگزین ایده آلی برای مواد و محصولات شیمیایی می دانند. به همین دلیل در این مطلب سایت خانومانه به شما خواهیم گفت چگونه از جوش شیرین برای تمیز کردن حوله ها استفاده نمایید.

 

تمیز کردن حوله ها فقط با جوش شیرین



:: موضوعات مرتبط: خانه و خانه داری، ،
:: برچسب‌ها: پاک کننده طبیعی حوله, تمیز کردن حوله, جوش شیرین, شست و شوی حوله, ضد عفونی کردن حوله, نظافت,
رایج ترین اشتباهات در هنگام شست و شوی موها
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 10:43

شست و شوی موها آن چنان که همه تصور می کنند کار آسانی نیست؛ برای داشتن موهای زیبا باید قواعدی را رعایت کنید. باید حتماً مراقب موهای خود باشید و به شکل صحیح از آن ها مراقبت نمایید. شاید تصور ما این است که شست و شوی موهای خود را صحیح انجام می دهیم اما آیا واقعا همین طور است؟! مشکلات مو مانند چربی سر، کدر بودن و ریزش موها ناشی از شست و شوی نادرست است و با رعایت چند نکته می توان به رفع آن ها کمک کرد. بنابراین در این مطلب خانومانه اشتباهات رایجی را که در زمان شست و شوی موها انجام می دهیم با هم بررسی می کنیم تا با دانستن آن ها از ریزش موها جلوگیری کنیم.

 

5 اشتباه رایج در شست و شوی موها



:: موضوعات مرتبط: مد و زیبایی، ،
:: برچسب‌ها: بهداشت مو, ریزش مو, زیبایی مو, شست و شوی مو, مراقبت از مو,
ظاهری جوان تر فقط با چند ترفند ساده مد
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 20:31

مد و زیبایی فقط برای افزایش اعتماد به نفس و زیباتر نشان دادن ظاهر ما نیست بلکه گاهی کمک می کند تا بدون هیچ دشواری فقط با استفاده از چند ترفند ساده مد، چند سالی جوان تر به نظر برسیم. شما هم دوست دارید جوان تر به نظر برسید؟! در این مطلب سایت خانومانه به شما ترفندهایی را می آموزیم که بدون جراحی زیبایی یا بوتاکس به این آرزو دست پیدا کنید و جوان تر شوید.

 

چند ترفند مد برای جوان تر شدن ظاهرمان

 



:: موضوعات مرتبط: مد و زیبایی، ،
:: برچسب‌ها: استایل, استایل جوان, انتخاب رنگ لباس, انتخاب لباس, ترفند آرایشی, ترفند شیک پوشی, ترفند مد, دنیای مد, زیورآلات, سبک لباس پوشیدن, مد و زیبایی, مد و سن,
زنان، قلب آن ها و استرس!
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 15:27

خانومانه: زمانی که زنان دچار حمله قلبی می شوند، نسبت به مردان دیرتر می توانند به حالت اول زندگی خود برگردند و دردهای بیشتری را متحمل می شوند. به نظر می آید استرس عامل بروز این مشکل باشد.

 

سلامت قلب زنان و استرس



:: موضوعات مرتبط: سلامت و تغذیه، ،
:: برچسب‌ها: استرس, استرس در زنان, استرس و سلامت قلب, حمله قلبی, سکته قلبی, سلامت بانوان, سلامت زنان, سلامت قلب, سلامت قلب زنان, یائسگی, یائسگی و سلامت قلب,
مهمترین نکات در مورد اپیلاسیون زیر بغل
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 11:27

زیر بغل یکی از دردناک ترین نواحی بدن برای اپیلاسیون است که دو علت عامل آن می باشد: اول آن که پوست این ناحیه بسیار نازک و ضعیف است و دوم آن که موها کاملاً عمقی در این قسمت قرار دارند. حال سوال این است که کدام روش برای موزدایی زیر بغل بهتر است؟ ژیلت یا اپیلاسیون؟ اپیلاسیون زیر بغل بسیار دردناک است و به همین دلیل اکثر زنان ترجیح می دهند از ژیلت استفاده کنند. اما از نظر بهداشتی، اپیلاسیون بهتر از استفاده از ژیلت است. از طرفی، به دلیل شکل خاص این ناحیه از بدن موزدایی با ژیلت آسان تر است. در این مطلب خانومانه می خواهیم نکاتی را در مورد اپیلاسیون زیر بغل عنوان کنیم.

 

اپیلاسیون زیر بغل



:: موضوعات مرتبط: مد و زیبایی، ،
:: برچسب‌ها: اپیلاسیون, اپیلاسیون با موم, اپیلاسیون زیر بغل, موزدایی, موزدایی زیر بغل,
طرز تهیه دونات کدو تنبل
نوشته شده توسط خانومانه در ساعت 13:57

در فصل پاییز و زمستان، مصرف میوه های خوشمزه و و مغذی پاییزی را فراموش نکنید! یکی از این میوه های بسیار مقوی و البته خوشمزه کدو تنبل و یا همان کدو حلوایی می باشد. با شروع فصل سرما ترکیبات مختلفی را با کدو تنبل تهیه می کنند که هر یک در جای خود خواص بی نظیری دارد. ترکیباتی همچون سوپ کدو تنبل، نان کدو حلوایی، نوشیدنی ها و اسموتی های بسیار لذیذ، انواع شیرینی ها و غیره. در این مطلب خانومانه نیز یکی دیگر از شیرینی های خوش طعم با کدو به نام دونات کدو تنبل را آموزش خواهیم داد. طرز تهیه دونات کدو تنبل بسیار راحت می باشد. این دونات ها مرطوب هستند دقیقا همانند کیک های کوچک و بدون باترمیلک که حسابی پخته شده اند!

 

طرز تهیه دونات کدو تنبل



:: موضوعات مرتبط: آشپزخانه، ،
:: برچسب‌ها: دونات, دونات کدو تنبل, دونات کدو حلوایی, کدو تنبل, کدو حلوایی,